[Gambas-user] How to get listbox selection?

Dimitris Anogiatis dosida at ...626...
Mon Sep 7 12:31:36 CEST 2009

Demostheni,

An katalava kala thes na vlepeis oles tis epiloges pou exeis kanei
sto listbox se multiple mode, etsi?

Exo ftiaxei mia synartisi pou kanei akrivos afto to pragma.

'--------------------------------------------------------------------------------------------------------
PUBLIC FUNCTION multipleSelections(targetLB AS ListBox) AS String
  DIM targetCount AS Integer
  DIM foundSelected AS Integer
  DIM Res AS String

  targetCount = 0
  foundSelected = 0
  DO WHILE targetCount < targetLB.Count
   IF targetLB[targetCount].selected = TRUE THEN
    Res &= targetLB[targetCount].Text & "|"
    INC foundSelected
   ENDIF
  INC targetCount
  LOOP

IF foundSelected = 0 THEN
    RETURN "Nothing found"
  ELSE
    RETURN Left(Res, Len(Res) - 1)
ENDIF

END
'--------------------------------------------------------------------------------------------------------

gia na tin xrisimopoihseis tin kaleis me to parakato styl

tmpStr = multipleSelections(myListbox)

kai tha sou vgalei san apotelesma to exeis

"Item1|Item3|item5"

Pou einai ta onomata twn stoixeiwn pou dialexes sto listbox.

an xreiazesai to index tou kathe stoixeiou prepei na kaneis allages stin
synartisi.

Elpizo na voithisa, kai oti allo xreiazetai pes mou.

Regards,
Dimitris